شرایط و ضوابط استفاده از فروشگاه اینترنتی کالا ازما

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و محصولات کالا ازما به دقت ملاحظه فرمایید.
ورود کاربران به وب‏‌سایت فروشگاه اینترنتی کالا ازما و ثبت سفارش در هر زمان به معنای آگاه بودن و پذیرفتن کلیه شرایط و قوانین فروشگاه اینترنتی کالا ازما از سوی کاربر است. لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های کالا ازما منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است.  در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های کالا ازما تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روزرسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات کالا ازما اقدام نماید.

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

فروشگاه کالا از ما از اطلاعات خصوصی کاربرانی که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.
 کالا از ما متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی کاربران دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت کالا از ما، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.

همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات فروشگاه اینترنتی کالا از ما، مانند لوگو، علائم تجاری، متن، توضیحات، گرافیک، آرم، تصاویر و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط فروشگاه اینترنتی کالا از ما جزئی از اموال این فروشگاه اینترنتی محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار فروشگاه اینترنتی کالا از ما می باشد و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای فروشگاه اینترنتی کالا از ما محفوظ می‏‌دارد.

ثبت و پردازش سفارش

- روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند. کالا از ما به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد.

- کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت کالا از ما به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. کالا از ما همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می‌دهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در کالا از ما به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای کالا از ما محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.

- کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، کالا از ما جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.

- کالا ازما مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای کالا ازما محفوظ است.

پیگری سفارش

کالا ازما متعهد می شود پس تحویل مرسوله به شرکت حمل نقل کننده تا دو روز کاری کد رهگیری را به مشتری ارسال کند و رهگیری سفارش برعهده مشتری می باشد.

خسارت در زمان حمل و نقل

-کالا ازما همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‌‏های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است.

- مشتری متعهد می شود تا 3 روز پس از تحویل به صورت کتبی و تصویر محصولات خسارت دیده همراه جعبه در واتساپ به شماره 09399311103 به پشتیبان ما اطلاع دهد تا مسئولین کالا از ما زمان کافی برای شکایت به شرکت حمل و نقل و دریافت خسارت داشته باشد. چنانچه اطلاع رسانی از زمان مقرر گذشته باشد هیچ مسئولتی متوجه کالا ازما نمی باشد.

عدم تحویل مرسوله توسط مشتری

در صورت عدم تحویل مرسوله ارسالی توسط مشتری از شرکت حمل نقل کننده به هر دلیلی هیچ مسئولیتی متوجه کالا از ما نمی باشد و در صورت بروز خسارت یا هزینه مانند هزینه حمل و نقل مشتری متعهد به جبران خسارت میباشد و پیگیری این نوع مرسوله ها به عهده مشتری می باشد.

دیرکرد در تحویل سفارش

- درصورتی که 14 روز از زمان ارسال مرسوله گذشته باشد و مرسوله را دریافت نکرده باشید تا 3 روز به همکاران ما در واتساپ به شماره 09399311103 اطلاع دهید.

- در صورتی که 3 روز از زمان مقرر بالا گذشته باشد و به همکاران ما اطلاع داده نشود هیچ مسئولیتی متوجه کالا از ما نمی باشد.

مرجوع محصول

در صورتی که محصول تاریخ گذشته، مغایرت با سفارش و یا دچار آسیب دیدگی شود فروشگاه اینترنتی کالا از ما متعهد به جبران خسارت و یا مرجوع محصول می باشد، البته ممکن است عکس محصول با خود محصول کمی تفاوت داشته باشد.

مشتری متعهد می شود تا 3 روز بعد از تحویل به صورت کتبی و تصویر محصولات همراه جعبه در واتساپ به شماره 09399311103 به پشتیبان ما اطلاع دهد، چنانچه اطلاع رسانی از زمان مقرر گذشته باشد هیچ مسئولیتی متوجه کالا از ما نمی باشد.

نمایندگی

کالا از ما در هیچ نقطه‏‌ای از کشور نمایندگی فروش و یا خدمات پس از فروش ندارد.

قوه قهریه

تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، فروشگاه کالا از ما هیچ گونه مسئولیتی ندارد.

فروشگاه اینترنتی کالا از ما خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران می‌داند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق کانال‏‌های ارتباطی ذکر شده با ما در میان بگذارید.